Книги – мов ріки, які наповнюють собою весь світ;
Це – джерело мудрості, у книгах – бездонна глибина…
І якщо старанно пошукати в книгах мудрості,
Це – джерело мудрості, у книгах – бездонна глибина…
І якщо старанно пошукати в книгах мудрості,
то знайдеш велику втіху і корисне для своєї душі.
З «Повісті минулих літ»
Бібліотека Інституту заснована у 2000 році. Основними її завданнями є створення книжкового фонду для забезпечення навчально-виховного процесу. Сьогодні бібліотека стала основним джерелом інформаційного забезпечення студентів денної та заочної форм навчання, науково-педагогічних працівників, аспірантів, науковців та викладачів інших навчальних закладів та установ.
Режим роботи
Понеділок 09.00 – 18.00
Вівторок 09.00 - 18.00
Середа 09.00 – 18.00
Четвер 09.00 – 18.00
П’ятниця 09.00 – 18.00
Субота вихідний день
Неділя вихідний день
Обідня перерва 13.00 – 14.00
Порядок запису до бібліотеки
1. Запис студентів до Бібліотеки здійснюється при наявності паспорта, студентського квитка та 2-х фотокарток.
2. Користувачі з інших установ записуються до Бібліотеки (з правом користування документами тільки в читальному залі) при наявності паспорта.
3. На підставі поданих документів на кожного читача заповнюється реєстраційна картка, видається читацький квиток, заповнюється читацький формуляр, як документ, що підтверджує факт і дату видачі користувачеві документів з фонду Бібліотеки та їх повернення.
4. Під час запису до Бібліотеки користувачі мають ознайомитися з «Правилами користування бібліотекою Житомирського інституту культури і мистецтв» та підтвердити зобов’язання про їх виконання своїм підписом у читацькому квитку (формулярі, реєстраційній картці).
Основні послуги
Користувачі бібліотеки отримують:
- інформацію про наявність у бібліотеці необхідного документу;
- будь-який документ з фонду бібліотеки для користування в читальних залах та на абонементі;
- інформацію з електронних ресурсів бібліотеки;
- інформацією з мережі Інтернет для оволодіння необхідним об’ємом знань із засвоєння матеріалів навчальних програм та підвищення професійного рівня;
- допомогу фахівців бібліотеки в пошуку джерел інформації.
До послуг користувачів бібліотеки:
- щорічна передплата журналів, газет, вісників вищих навчальних закладів та установ, збірників наукових видань;
- карткові каталоги і картотеки;
- відділ абонементу;
- постійно діючі виставки нових надходжень та власних видань Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв;
- книжкові виставки на допомогу студентам у науковій роботі та організації навчально-виховного процесу.
Користувачі бібліотеки отримують:
- інформацію про наявність у бібліотеці необхідного документу;
- будь-який документ з фонду бібліотеки для користування в читальних залах та на абонементі;
- інформацію з електронних ресурсів бібліотеки;
- інформацією з мережі Інтернет для оволодіння необхідним об’ємом знань із засвоєння матеріалів навчальних програм та підвищення професійного рівня;
- допомогу фахівців бібліотеки в пошуку джерел інформації.
До послуг користувачів бібліотеки:
- щорічна передплата журналів, газет, вісників вищих навчальних закладів та установ, збірників наукових видань;
- карткові каталоги і картотеки;
- відділ абонементу;
- постійно діючі виставки нових надходжень та власних видань Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв;
- книжкові виставки на допомогу студентам у науковій роботі та організації навчально-виховного процесу.