Вівторок, 17.10.2017, 07:50
Вітаю Вас Ти хто? | RSS
Житомирський державний інститут культури і мистецтв Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв

  ПЕРЕЛІК ДИПЛОМНИХ ТА БАКАЛАВРСЬКИХ ТЕМ

 СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ДОКУМЕНТОЗНАВСТ ТА ІНФОРМАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ»

НА  2013-14 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

1.       Зарубіжний досвід управління персоналом.

2.       Історія розвитку кадрових служб та кадрова політика підприємств.

3.       Формування кадрового резерву державної служби

4.       Праця державних службовців

5.       Теоретико-методологічні основи державно-адміністративного управління.

6.       Специфіка системи державно-адміністративного управління в Україні.

7.       Особливості та характерні риси державної установи як об’єкту управління.

8.       Інформаційно-аналітичне забезпечення функціонування організації (підприємства, установи).

9.       Формування механізму взаємовідносин адміністративної служби з іншими структурними підрозділами організації.

10.  Політико-правовий статус державного службовця.

11.  Формування професійної компетентності і моральних якостей посадової особи адміністративно-державного управління.

12.  Лідерство у системі державно-адміністративного управління.

13.  Сучасна модель місцевого самоврядування в Україні та шляхи її вдосконалення з врахуванням досвіду зарубіжних країн.

14.  Організація інформаційної підтримки управлінських рішень в органах державної влади регіонального рівня України.

15.  Розподіл повноважень між районними та міськими органами влади для забезпечення ефективного управління розвитку міста в умовах ринкових перетворень в Україні.

16.  Роль інформаційних комунікацій у розвитку адміністративної системи України.

17.  Інформаційна політика України та використання інформаційних технологій у державному управлінні.

18.  Організація зв’язків з громадськістю в державних установах та організаціях.

19.  Технології розробки і реалізації управлінських рішень в державному управлінні.

20.  Етико-правові аспекти управління організацією (підприємством, установою).

21.  Корпоративна етика як інструмент сучасного менеджменту.

22.  Корпоративні комунікації як засіб підвищення ефективності менеджменту.

23.  Система формування і розвитку особистості керівника та ефективності його управлінської діяльності.

24.  Державний службовець у системі адміністративного менеджменту: рольові функції та особистісні характеристики.

25.  Розробка соціально-психологічної та професійної моделі керівника.

26.       Кадрове забезпечення державного управління (організаційно-правовий аспект).

27.  Основні напрямки еволюції держапарату: досвід розвинутих країн

28.  Організації державного управління в країнах світу.

29.  Розвиток системи державної служби в закордонній та вітчизняній практиці: порівняльний аналіз.

30.  Визначення напрямів розвитку організації (підприємства, установи).

31.  Організація структури адміністративної служби (підприємства, установи).

32.  Організація роботи з документами, що знаходяться в документообігу підприємства (установи, організації).

33.  Забезпечення діяльності організації (підприємства, установи) інформаційно-комунікаційними зв’язками.

34.  Формування корпоративної культури організації (підприємства, установи).

35.  Формування кадрової політики, спрямованої на забезпечення дієздатності колективу (діяльності організації).

36.  Організація кадрового забезпечення.

37.  Планування діяльності підрозділів органів державного управління.

38.  Здійснення управління діяльністю адміністративної служби організації (підприємства, установи).

39.  Організація та раціоналізація робочих місць на підприємстві (установі) (за матеріалами…)

40.  Формування організаційних та технологічних взаємозв’язків між підрозділами та службами підприємства (установи) та механізмів їх координації (за матеріалами…).

41.  Організація процесів управління на підприємстві (установі) (за матеріалами…).

42.  Організація роботи та документне забезпечення районної Ради

43.  Виявлення закономірностей функціонування та діяльності кадрової служби в установі

44.  Шляхи удосконалення управління персоналом в державній організації

45.  Аналіз особливостей роботи кадрової служби

46.  Кадрова політика в державному управлінні

47.  Комунікації в системі органів управління

48.  Кадрова політика в державній службі

49.  Керівник в державному управлінні

50.  Державне управління та місцеве самоврядування в Україні

51.  Планування ділової кар’єри як умова ефективного розвитку персоналу

52.  Вплив конкурентоспроможності персоналу на ефективність роботи організації

Друзі сайту
Форма входу
Категорії розділу
Архів [3]
Пошук
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
АнМаш - экономный рынок товаров
Наше опитування
Як вам сайт?
Всього відповідей: 690
Статистика

Нас зараз: 1
Хто ти?: 1
Наши: 0

Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz