Понеділок, 21.08.2017, 02:54
Вітаю Вас Ти хто? | RSS
Житомирський державний інститут культури і мистецтв Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв

Пам’ятка першокурснику


Шановний першокурснику!
Житомирський інститут культури і мистецтв Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв - це єдиний заклад мистецької освіти 3-4 рівня акредитації в Житомирському регіоні, історія діяльності якого налічує понад 12 років, в якому навчаються студенти з наявністю якоїсь іскри, яку прийнято називати талантом.
Житомирський інститут культури і мистецтв за свою невелику 12-ти річну історію виховав близько півтисячі митців як для області, так і для інших регіонів. Багато з випускників інституту стали відомими митцями, що протягом років власними руками творили і творять мистецтво України, зберігаючи національні традиції і надбання.
Директор інституту професор Леонід Данчук від початку своєї діяльності на цій посаді поставив собі вельми амбітну мету: розбудувати як наукову, так і творчу, а також матеріальну базу інституту, якомога активніше пропагувати досягнення педагогів та випускників в світовому мистецькому та культурному процесі, розвивати традиції і водночас адаптувати найновіші позитивні гуманістичні тенденції, які в останні роки впроваджуються у світовій практиці вищої освіти.
Житомирський інститут культури і мистецтв є багатопрофільним вищим мистецьким навчальним закладом, який здійснює підготовку професійних кадрів за напрямами 0201 Культура та 0202 Мистецтво.
Нині Вами пройдено ще один етап у становленні особистості, зроблено перший крок на шляху до бурхливого, напрочуд гарного і надзвичайно складного дорослого життя. І нам дуже приємно, що саме ми будемо причетними до вашого формування як спеціалістів, фахівців нової генерації, громадян незалежної європейської держави. Адже саме Вам належить пропагувати культурну спадщину різним верствам населення, сіяти добре, вічне.
Студентські роки – це найяскравіші моменти в житті кожного. Але вчорашньому школяреві не легко відразу ж адаптуватися до нового життя, звикнути до нових друзів та викладачів. Тому ми пропонуємо вам, шановні першокурсники, декілька порад від студентів інституту, щодо якнайшвидшої адаптації до студентського життя:
1. Спілкуйтеся з одногрупниками. Оточуючі вас люди не повинні думати, що ви нехтуєте компанією колективу де ви знаходитеся. Чим швидше ви здружитеся, тим легше вам буде вирішувати організаційні та навчальні питання.
2. Старайтеся займати активну життєву позицію. Не бійтеся труднощів . Допомагайте своїм ровесникам. І вже скоро ви станете в їх очах авторитетною людиною, а це нові перспективи та повага.
3. Не пропускайте занять. Дуже важливо правильно розподілити час між навчанням та соціальним життям. Віддавайте пріоритет заняттям. Ви вже вийшли з віку коли хвалять за знання. Тепер необхідно добитися похвали за здобутки. Адже навчання у ВНЗ – це велика та клопітка праця.
4. Найголовніша порада студенту-першокурснику – якщо у вас виникли проблеми або ви потрапили в якусь неприємну ситуацію в яку раніше не потрапляли – зверніться до органів студентського самоврядування або Вашого куратора групи, які Вам обов’язково допоможуть.
5. Розклад - це твоя Біблія. На відміну від шкільного, інститутський розклад може змінюватися, тому не лінуйся заглядати в нього.
6. Не відтягуй відвідування бібліотеки. Заздалегідь дізнайся, що потрібно мати при собі, щоб тебе записали в бібліотеку. 
7. Поцікався, до якої години відкрита їдальня. Поспішай звести знайомство з одногрупниками (однокурсниками). Як правило, ці люди стають друзями на все життя. Запиши номери їх телефонів і адреси електронної пошти, особливо телефон старости групи. Не соромся дзвонити однокурсникам, щоб уточнити розклад, термін здачі контрольних, рефератів і т. д. 
8. Подбай про те, щоб в сумці завжди лежали необхідна кількість зошитів та "про запас" 1-2 ручки - паста у них має підле за звичай закінчуватися в самий відповідальний момент. На лекціях дуже корисно мати при собі ручку червоного або зеленого кольору або кольоровий маркер - з їх допомогою можна по ходу справи підкреслювати найбільш важливі формули і визначення, ставити пам'ятні знаки на полях, виділяти нові терміни і т. д. Для занять іноземною мовою заведи не один, а кілька зошитів: у самій товстий записуй граматичні правила і міцну теоретичну мудрість, в тих, що тонший, роби вправи. Про всяк випадок тримай у сумці хоча б один чистий зошит - на всяк випадок, та стане в нагоді. 
9. Як можна швидше навчися конспектувати лекції. Це нескладно, головне - розробити систему символів і зрозумілих тобі скорочень. Усі символи разом з розшифровкою запиши на зворотному боці обкладинки зошита. Конспектуючи, не економ на папері. Залишай в зошиті поля для додаткових нотаток. Пам'ятай, що лекція не диктовка, тому не потрібно записувати за лектором слово в слово. Записуй лекцію у вигляді тез. 
Не страждай, якщо у тебе не відразу буде виходити. Ведення конспекту - особлива наука, що вимагає тренування. Якщо відчуваєш, що безнадійно відстаєш, залиш в зошиті вільне місце - можливо, інші виявляться спритнішими, і після лекції ти в них спишеш, заповнивши ці пропуски.
10. Налаштуйся на те, що підготовка до сесії починається ... з першого заняття. Перед черговою лекцією не лінуйся хоча б побіжно переглянути конспект попередньої. Заодно з'ясуй, чи багато залишилося зовсім темних місць. Якщо прояснити їх не вдається навіть за допомогою підручника, не соромся звернутися до викладача - краще, якщо ти запитаєш його зараз, ніж він потім - на іспиті. Читати літературу теж треба починати відразу. На семінарах не відсиджуйся в куточку, а веди себе активно - виступай з доповненнями, уточненнями, задавай питання. Якщо при цьому не будеш пропускати лекції та практичні заняття, то маєш реальний шанс потрапити в привілейовану касту "автоматників". 
11. Радій! Студентське життя буває один раз в житті, і воно неповторне! Навчальний процес у вищій школі - це система організації навчально - виховної діяльності, в основу якої покладено органічну єдність і взаємозв'язок викладання (діяльність викладача) і навчання (діяльність студента), спрямованих на досягнення цілей навчання, розвитку особистості студента, його підготовки до професійної діяльності.

Основні правила та обов’язки осіб, які навчаються
в Житомирському інституті культури і мистецтв

Ставши студентом Інституту на території та у приміщеннях слід дотримуватися певних правил, які, до речі, не суперечать загальним нормам і правилам поведінки. Їх дотримання – гарантія успіху та взаєморозуміння:
- приходьте завжди охайно одягнутими – щоб по Вашому зовнішньому вигляду було зрозуміло, що Ви – саме студенти, які прийшли на заняття;
- проявляйте повагу та ввічливість до оточуючих, з усіма вітайтесь, старших пропускайте у дверних проходах та буфеті вперед;
- при вході у приміщення чоловіки повинні зняти головні убори;
- не майте звички сидіти на підвіконнях, столах та на сходах. Якщо необхідно присісти та попрацювати зайдіть до читальної зали, там набагато зручніше;
- звертайтеся до викладачів та співробітників Інституту на ім'я та по батькові;
- приходьте на заняття вчасно. Якщо все-таки Ви спізнилися, тихо відчиніть двері аудиторії, привітайтеся з викладачем, вибачтеся та попросіть дозволу увійти. Якщо отримали дозвіл, як можна скоріше і тихіше пройдіть на вільне місце;
- при необхідності увійти до приміщення або вийте з нього під час офіційного заходу, концерту, треба робити це між виступами (номерами), не привертаючи до себе уваги;
- в аудиторіях та коридорах під час перерв не розмовляйте гучно по телефону;
- намагайтеся гучно не розмовляти, не шуміть в аудиторіях та коридорах під час занять та на перервах;
- застосовуйте лише нормативну лексику;
- дотримуйтеся у приміщеннях та на території Інституту чистоти, не псуйте обладнання, столи, стіни надписами, малюнками.
- у стінах Інституту Ви маєте змогу знайти більш корисний та продуктивний спосіб самовираження – навчання, наукова робота, навчальний театр, тощо.
ЗАБОРОНЕНО:
- користування мобільними телефонами під час занять;
- винос та переміщення майна з аудиторій без дозволу адміністрації;
- з'являтися у стані оп'яніння, розпивати спиртні напої (у тому числі і слабоалкогольні).
- вживання наркотичних засобів. Палити у приміщеннях і на території Інституту, за виключенням спеціально відведеного для цього місця.

Правовий статус осіб, які навчаються у вищих навчальних закладах, тобто студентів, визначається Конституцією України, Законами України «Про вищу освіту», «Про освіту», статутом і правилами внутрішнього розпорядку вищого навчального закладу та іншими нормативно-правовими актами. До прав, які мають особи, що навчаються у вищих навчальних закладах, належать:
- вибір форми навчання;
- безпечні і нешкідливі умови навчання, праці та побуту;
- трудова діяльність у поза навчальний час;
- додаткова оплачувальна відпустка у зв’язку з навчанням за основним місцем роботи, скорочений робочий час та інші пільги, передбачені законодавством для осіб, які поєднують роботу з навчанням;
- користування навчальною, науковою, виробничою, культурною, спортивною, побутовою, оздоровчою базою інституту;
- участь в обговоренні та вирішенні питань удосконалення навчально-виховного процесу, науково-дослідної роботи, організації дозвілля,побуту;
- участь в об'єднаннях громадян;
- участь через громадські організації, органи студентського самоврядування на своє представництво в радах у вирішені найважливіших питань діяльності інституту, студентського життя;
- участь у роботі професійних, громадських та політичних об'єднань, конституційних акціях у вільний від навчання час;
- участь у конкурсі рейтингів на продовження навчання за програмами підготовки спеціалістів;
- праця у вільний від занять час за умов успішного виконання графіка навчального процесу та вимог індивідуального навчального плану;
- укладання контрактів на навчання з підприємствами та організаціями, які відповідають обраній спеціальності. По закінченню навчання отримувати роботу за фахом згідно з контрактом;
- обрання навчальних дисциплін за спеціальністю в межах, передбачених освітньо-професійною програмою підготовки та робочим навчальним планом;
- участь у формуванні індивідуального навчального плану;
- захист від будь-яких форм експлуатації, фізичного та психічного насильства;
- безкоштовне користування бібліотечними та інформаційними фондами, послугами навчальних, наукових, інших підрозділів інституту;
- канікулярна відпустка тривалістю не менше, ніж вісім календарних тижнів.

Особи, які навчаються в інституті, зобов'язані:
- дотримуватись законів, моральних та етичних правил, Положення про Житомирський інститут культури і мистецтв Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, інших законодавчих та нормативних актів вищої школи та Інституту;
- систематично й глибоко оволодівати знаннями, уміннями, практичними навичками, професійною майстерністю та підвищувати загальний культурний рівень;
- виконувати графік навчального процесу та вимоги навчального плану;
- відвідувати у встановлені терміни всі види занять, передбачені відповідними навчальними планами та графіками організації на­вчального процесу;
- вчасно інформувати керівництво інституту через куратора та старости групи в разі неможливості відвідувати заняття через поважні причини та виконувати їх у спеціально встановлений для цього час у визначеному порядку. Обов’язково відпрацьовувати пропущені заняття;
- підтримувати належний порядок в інституті, на прилеглих до нього територіях, культурно-побутових об'єктах, що обслуговують студентів;
- дбайливо ставитись до майна інституту (приміщень, меблів, обладнання, інвентарю, навчальних посібників, приладів тощо);
- в виконувати розпорядження дирекції інституту або його структурних підрозділів, куратора і старости академічної групи,
- берегти студентський квиток і залікову книжку.
Єдність викладання і навчання є об'єктивною характеристикою навчального процесу у вищій школі, адже у процесі навчання у вищій школі беруть участь два діючі суб'єкти: викладач, діяльність якого спрямована на управління навчально - пізнавальною діяльністю студента на основі врахування об'єктивних і суб'єктивних закономірностей, принципів, методів, організаційних форм і засобів навчання, та студенти, які в процесі учіння засвоюють знання, уміння та навички, регламентовані навчальними планами та програмами. Процес навчання у вищій школі має свої особливі риси:
- кожна наукова дисципліна вивчається студентами у її динаміці. Викладачеві слід надавати інформацію про виникнення, становлення і розвиток певної науки, перспективи вирішення її актуальних проблем;
- викладач має поєднувати викладання з активною дослідною роботою в галузі науки, яку він викладає, та власним прикладом стимулювати студентів до дослідницької роботи.
- в основу опрацювання кожної наукової дисципліни має місце великий об'єм самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів, спрямованої на опрацювання різних наукових джерел при підготовці до лекцій, семінарсько-практичних, індивідуальних занять, написанні рефератів, курсових і дипломних робіт тощо;
- однією з найбільших важливих особливостей навчального процесу у сучасному ВНЗ є його спрямованість на ефективну професійну підготовку майбутніх фахівців. У зв'язку з цим викладачі повинні знати специфіку професійної діяльності майбутніх фахівців, їх провідні професійні функції і концентрувати на них увагу у процесі навчання.
   

Метою впровадження кредитно-модульної системи в інституті є інтенсифікація навчального процесу та підвищення якості підготовки фахівців шляхом:
- стимулювання систематичної та якісної як аудиторної, так і самостійної роботи студентів протягом семестру;
- зниження під час екзаменаційних сесій психологічних та емоційних перевантажень як студентів, так і викладачів;
- підвищення мотивації студентів до набуття знань та вмінь, а також відповідальності за результати власної навчальної діяльності;
- забезпечення мобільного зворотного зв’язку викладачів зі студентами протягом семестру;
- формування навчальної дисциплінованості;
- підвищення об’єктивності оцінювання рівня набутих студентами знань та вмінь.
Навчальний час студента визначається кiлькiстю облiкових одиниць часу, вiдведених для здiйснення програми пiдготовки на даному освiтньому або квалiфiкацiйному рiвнi. Облiковими одиницями навчального часу студента є академiчна година, навчальний день, тиждень, семестр, курс, рiк.

Академiчна година - це мiнiмальна облiкова одиниця навчального часу. Тривалiсть академiчноi години становить, як правило, 45 хвилин. Двi академiчнi години утворюють пару академiчних годин (надалi "пара").

Основними видами навчальних занять є: лекції, лабораторні, практичні, семінарські заняття, комп’ютерний практикум та консультації.

Лекція – основний вид навчальних занять, призначених для викладення теоретичного матеріалу. Тематика лекцій визначається робочою програмою навчальної дисципліни. Лекції проводяться лекторами – професорами і доцентами, а також провідними науковими працівниками та спеціалістами, запрошеними для читання лекцій. Лекторами обов’язково проводиться перевірка ведення студентами конспектів.

Лабораторні заняття проводяться у спеціально оснащених навчальних лабораторіях з використанням обладнання, пристосованого до умов навчального процесу (лабораторних макетів, установок та ін.). Лабораторні заняття можуть проводитися також в умовах реального професійного середовища (на підприємстві, в наукових лабораторіях тощо). Перелік тем лабораторних занять визначається робочою програмою навчальної дисципліни.

Лабораторне заняття включає проведення контролю щодо підготовки студентів до виконання конкретної лабораторної роботи, виконання власне лабораторних досліджень, оформлення індивідуального звіту про виконану роботу та його захист.

Підсумкова оцінка за лабораторну роботу враховується при виставленні семестрової підсумкової оцінки з даної дисципліни. Наявність позитивних оцінок, одержаних студентом за всі лабораторні роботи, передбачені робочою програмою навчальної дисципліни є необхідною умовою його допуску до семестрового контролю з даної дисципліни.

Практичне заняття – вид навчального заняття, на якому студенти під керівництвом викладача шляхом виконання певних відповідно сформульованих завдань закріплюють теоретичні положення навчальної дисципліни і набувають умінь та навичок їх практичного застосування.

Практичні заняття проводяться в аудиторіях або в навчальних лабораторіях, оснащених необхідними технічними засобами навчання, обчислювальною технікою тощо. Перелік тем практичних занять визначається робочою програмою навчальної дисципліни, які включають проведення контролю знань, умінь та навичок, постановку загальної проблеми (завдання) викладачем та її обговорення за участю студентів, розв’язання задач з їх обговоренням, вирішення контрольних завдань, їх перевірка та оцінювання.

Оцінки, одержані студентом на практичних заняттях враховуються при визначенні підсумкової оцінки з даної навчальної дисципліни.

Семінарське заняття – вид навчального заняття, на якому викладач організує дискусію з попередньо визначених проблем. На підставі індивідуальних завдань (рефератів) студенти готують тези виступів з цих проблем.

Перелік тем семінарських занять визначається робочою навчальною програмою дисципліни. На кожному семінарському занятті викладач оцінює рівень підготовлених студентами рефератів, виступів, активність їх в дискусії, вміння формулювати та відстоювати свою позицію тощо. Оцінки за кожне семінарське заняття враховуються при визначенні підсумкової оцінки з даної навчальної дисципліни.

Індивідуальне навчальне заняття – проводиться зі студентами мистецьких спеціальностей, відповідно навчального плану за окремим графіком занять, з окремими студентами, які виявили особливі здібності в навчанні та схильність до науково-дослідної роботи і творчої діяльності з метою підвищення рівня їх підготовки та розкриття індивідуального творчого обдарування, а також зі студентами, які мають певні проблеми (відставання у навчанні). Індивідуальні навчальні заняття організовуються у позанавчальний час за окремим графіком, складеним кафедрою.

Консультація – вид навчального заняття, на якому студент отримує від викладача відповіді на конкретні питання або пояснення окремих теоретичних положень чи їх практичного використання. Під час підготовки до екзаменів (семестрових, державних) проводяться групові консультації.

Самостійна робота студента (СРС) є основним засобом засвоєння навчального матеріалу у вільний від аудиторних занять час. Самостійна робота студента включає: опрацювання навчального матеріалу, виконання індивідуальних завдань, науково-дослідну роботу. Навчальний матеріал дисципліни, передбачений для засвоєння студентом у процесі самостійної роботи, виноситься на підсумковий контроль разом з навчальним матеріалом, що вивчався при проведенні аудиторних навчальних занять.

Індивідуальні завдання з дисципліни (реферати, розрахункові, графічні, розрахунково-графічні роботи, контрольні роботи, що виконуються під час СРС (домашні контрольні роботи), курсові, дипломні проекти (роботи) та ін. сприяють більш поглибленому вивченню студентом теоретичного матеріалу, формуванню вмінь використання знань на практиці. Види індивідуальних завдань з навчальних дисциплін визначаються робочим навчальним планом. Наявність позитивних оцінок, отриманих студентом за індивідуальні завдання, є необхідною умовою допуску до семестрового контролю з даної дисципліни.

Курсовий проект (КП) з навчальної дисципліни містить розрахунково-пояснювальну записку, креслення та інші матеріали, які визначаються завданням на курсове проектування. Курсовий проект виконується студентом самостійно під керівництвом викладача протягом визначеного терміну в одному семестрі згідно з технічним завданням на основі знань та умінь, набутих з даної та суміжних дисциплін.

Курсова робота (КР) – це індивідуальне завдання, яке передбачає розробку сукупності документів (розрахунково-пояснювальної або пояснювальної записки, при необхідності – графічного, ілюстративного матеріалу) та є творчим або репродуктивним рішенням конкретної задачі щодо об’єктів діяльності фахівця, виконаним студентом самостійно під керівництвом викладача згідно із завданням, на основі набутих з даної та суміжних дисциплін знань та умінь. Керівництво курсовими проектами (роботами) здійснюється кваліфікованими викладачами. Захист курсового проекту (роботи) проводиться прилюдно перед комісією, склад якої визначається кафедрою.

Студент, який без поважної причини не подав курсовий проект (роботу) у зазначений термін або не захистив його, вважається таким, що має академічну заборгованість. При отриманні незадовільної оцінки студент за рішенням комісії виконує курсовий проект (роботу) за новою темою або доопрацьовує попередню роботу в термін, визначений деканатом (кафедрою).

Практика є необхідним компонентом підготовки фахівців певного освітньо-кваліфікаційного рівня. Метою практики є оволодіння студентами сучасними методами, формами організації та знаряддями праці в галузі їх майбутньої професії, формування у них професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних виробничих умовах, виховання потреби систематично поновлювати свої знання та творчо їх застосовувати в практичній діяльності. Заключною ланкою практичної підготовки є переддипломна практика студентів у процесі якої реалізується завдання дипломного проекту (роботи).

Контроль якості знань студентів в умовах КМСОНП повинен бути регулярним. Викладачі на початку семестру доводять до відома студентів про контрольні заходи з дисципліни та графік їх складання.

Студент вважається допущеним до семестрового контролю з конкретної навчальної дисципліни (семестрового екзамену, диференційного заліку або заліку), якщо він виконав усі види робіт, які передбачено навчальним планом на семестр з цієї дисципліни. Згідно даної шкали максимальна кількість балів, які студент може отримати за вивчення дисципліни, дорівнює 100 балів.
Для дисциплін, за якими передбачено проведення іспиту або диференційованого заліку, максимальна кількість балів, які студент може набрати за всі модулі впродовж семестру, становить 70 балів. З даних дисциплін проведення підсумкового контролю (екзамен, диференційований залік) є обов'язковим і максимальна кількість балів, які студент може отримати на ньому, становить 30 балів.
До підсумкового контролю допускаються студенти, які виконали всі роботи, передбачені навчальним планом (лабораторні, розрахунково-графічні, курсові роботи тощо), і набрали з дисципліни у сумі за всіма модулями 35 і більше балів. Неявка студента на будь-який вид проміжного чи підсумкового контролю оцінюється нульовим балом.
У кредитному модулі, з якого передбачено залік, за згодою студента викладач має право без додаткового опитування виставити позитивну оцінку на під
Друзі сайту

Форма входу
Категорії розділу
Архів [3]
Пошук
Календар
«  Серпень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
АнМаш - экономный рынок товаров
Наше опитування
Як вам сайт?
Всього відповідей: 689
Статистика

Нас зараз: 1
Хто ти?: 1
Наши: 0

Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz